«شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه رویال»
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی رویال به دقت ملاحظه فرمایید:
ورود کاربران به وبسایت فروشگاه اینترنتی رویال و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی رویال از سوی کاربر است.
قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی رویال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدمات فروشگاه اینترنتی رویال تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.
تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی رویال اقدام نماید.
تعریف فروشنده و شرایط کالاها
محصولات ارایه شده در وبسایت، توسط فروشگاه اینترنتی رویال از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود ، لازم به ذکر است کیفیت و اصالت تمامی محصولات پیش از عرضه در وب سایت بوسیله بخش کنترل کیفیت و سلامت بررسی میگردد.
سیاستهای رعایت حریم شخصی:
– فروشگاه اینترنتی رویال ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست میکند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیتهای فروشگاه اینترنتی رویال قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر میشود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
- بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه اینترنتی رویال جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
- مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و فروشگاه اینترنتی رویال تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
- همچنین فروشگاه اینترنتی رویال ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه اینترنتی رویال را در پروفایل خود لغو کنند.
- فروشگاه اینترنتی رویال ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، فروشگاه اینترنتی رویال میتواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.
- فروشگاه اینترنتی رویال متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی رویال ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی رویال ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی رویال جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی رویال محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی رویال است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی رویال محفوظ میدارد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. فروشگاه اینترنتی رویال به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
- سفارشهایی که از روز شنبه تا چهارشنبه پیش از ساعت ۱۸ و روز پنج شنبه پیش از ساعت ۱۳ نهایی شوند ، پروسه ی ارسال آن در همانروز صورت گرفته وساکنین شهر تهران تا ۲ ساعت بعد از سفارش و شهرستان ها ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد از سفارش قادر به دریافت خواهند بود .
- پروسه ارسال سفارش های ثبت شده بعد از ساعت ۱۸ در اولین روز کاری پس از آن صورت میپذیرد.
- منظور از پروسه ی ارسال طی شدن مراحل : ثبت سفارش ، ثبت اطلاعات کاربری و آدرس پستی ، پرداخت هزینه ، ایجاد فاکتور ، کنترل کیفی و صحت محصول ، بسته بندی و تحویل به حامل انتخاب شده .
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی رویال به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. فروشگاه اینترنتی رویال همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی رویال به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی رویال محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- فروشگاه اینترنتی رویال مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی رویال محفوظ است.
- در صورت ایجاد نوسانات ارزی که باعث تغییر قیمت نهایی کالا گردد و یا بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه اینترنتی رویال، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه اینترنتی رویال محفوظ است. فروشگاه اینترنتی رویال در اسرع وقت وجوه دریافتی را به پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت فروشگاه اینترنتی رویال میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه اینترنتی رویال جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از ۱۰ میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
- از آنجا که فروشگاه اینترنتی رویال یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط فروشگاه اینترنتی رویال بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
- در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی رویال، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
- در صورت بروز هرگونه خسارت به محصول ارسالی نظیر شکستگی ، خراشیدگی و یا هرنوع ضرب دیدگی بسته بندی ، تمام مسئولیت های ارسال کالا تا قبل از رسیدن سفارش به دست مشتری بر عهده ی فروشگاه اینترنتی رویال میباشد و پس از آن مسئولیتی ندارد ، لذا پیش از تحویل ، سفارش خود را از نظر سلامت فیزیکی کاملا بررسی نمایید .
- امضاء رسید تحویل کالا به منزله ی تایید سلامت فیزیکی آن است .
چگونه میتوانید سوالات بیشتر خود را بپرسید؟
– شما در صورت تمایل در هر زمانی می توانید سوالات خود را در مورد سیاست حفظ حریم شخصی خود از ما بپرسید و ما حتما به شما پاسخ خواهیم داد. لطفاً سوالات خود را در بخش تماس با ما، ارسال کنید.